21. Shattered Mirror – Amelia Atwater-Rhodes
22. Det viskande barnet – Mårten Sandén
23. Mara från Ulthar – Karl Johnsson (s)
24. Kyckling med plommon – Marjane Satrapi (s)
25. Kårnulf was here – Josefine Adolfsson
26. Svinet – Åsa Grennvall (s)
27. Midnight Predator – Amelia Atwater-Rhodes
28. Glass Houses – Rachel Caine
29. Sista beställningen på Balto – Faïza Guène
30. Därunder ett helvete – Claire Castillon
31. The Girl in the Flammable Skirt – Aimee Bender
Bäst: The Girl in the Flammable Skirt och Det viskande barnet.
Sämst: Amelia Atwater-Rhodes. Varför förtjänar ett eget inlägg.
Besvikelse: jag har läst bättre av både Guène och Castillon.
Som väntat: Åsa Grennvalls och Marjane Satrapis serier var bra som vanligt.
Överraskning: Lovecraft-inspirerade serieromanen Mara från Ulthar visade sig vara riktigt trevlig läsning.
Kommentera